10 September, 2012

DARJAH 6 (12 TAHUN)

Tahun 2001 aku dah masuk darjah 6..Yahoo dah nak habis sek0lah..Bestnyaaa...Tp sedih sebab nak berpisah dengan kawan-kawan aku..Masing-masing dah besor panjang..


Bermula lah bibit asmara di dalm jiwa terpancar dalam hati aku..Hehehe..Ade laa sorang budak laki sekolah aku nie..Dia suka kacau aku..Nama dia kan Dzulkifli..Orang panggil kat dia abg tam..Mungkin sebab dia hitam k0t..Woopssss...s0ri..Rasa aku tak la hitam sangat, biasa-biasa jer..Semua adik dan abg dia panggil nama yang sama jugak..Aku pun pelik..


So, bermula lah g0sip panas antara aku dan dia..Nasib laa tak de persaingan masa tu..Yang lain duk minat dekat Syazwan jer..
Sebab Syazwan tu budak pandai beb..Dengan gigi die yang terbalik..Kami geng p0mpuan suka panggil dia Tokwan..Yelaa dulu muka suci, tapi perangai jahat..Hahahah

Lepas habis exam upsr, kami di kehendaki mengemas kerusi dan meja..Masa time tu, aku ni tergedik-gedik nak kat Zul tu..Hati suka tapi saja tak mo ngaku sebab takot di malukan..









No comments:

Post a Comment