10 September, 2012

DARJAH 5 (11 TAHUN)

Tahun yang di nantikan telah tiba..Tahun 2000, aku darjah 5..Suasana yang amat gawat bagi aku sebab tahun depan dah exam UPSR.Alahai takotnyer...Guru kelas aku cikgu Zul..Cikgu ni baik gilerr..Dia suka melawak dengan anak-anak muridnya..Kadang-kadang dia suka menyanyi..Kadang-kadang mengatai terutamanya dengan budak-budak perempuan..Tapi kalo dengan budak laki, dia tarak bagi can eh..Sama laa dengan cikgu Yussof...Eeiiiii menyampah..Cikgu Zul ajar subjek Bahasa Melayu manakala cikgu Cop ajar subjek Kajian Tempatan..Ummm begitulaaah ceritanya...


Aku telah di lantik menjadi pengawas..Dulu aku budak skema sebab pengawas laa katekan..Semua budak lain cukup menyampah dengan geng pengawas..Mana tak nya, pengawas orang bawahan cikgu-cikgu..Siap ada kuasa vito lagi..Hahaha..Deret buat pala jaa...Asal perhimpunan kena jaga baris..Perhimpunan hari-hari ada..Tp perhimunan rasmi pada hari Isnin..Kena cek kuku orang lah, kena cek lencana dan name tag lah dan macam-macam lagi lah..Klo kuku sapa panjang, kena tahan..Deret macam tu jaaa...Menyampehhhhh...

Aku ni kateg0ri mudah berkawan..Kawan-kawan semua suka kawan dengan aku..Mana tak nya, aku kan baik..Hahahahha..Baik laa sangat...Eeeeiiiiiiiiiiiiiii gediksss lol....h







No comments:

Post a Comment