10 September, 2012

DARJAH 3 (9 TAHUN)

Tahun 1998, aku berada di darjah tiga..Guru kelas aku Cikgu Rokiah..Kelas aku memang cantik dan bersih sebab kena buka kasut dan susun kat rak kasut..Dulu ada pertandingan kelas tercantik..

Hari tu, cikgu tengah meeting..So, dalam kelas aku tak de cikgu..Kit0rang main banyak..Lari sana, lari sini..Kawan aku lagi laa semp0i..P main dekat pintu..Last skali, Anuar tutup pintu, Shakirah p sua dia punyer jari kat celah pintu...Mau tak cedera jari kawan aku..Naik ngeri aku lihat..Memang menakutkan..Jari tengah dia hampir putus...Eiiiii takotnyaa...

Apa lagi masing-masing kata kat Anuar...Ha  ha tak tawu.!!
Anuar pun gelabah laa..Mungkin kejadian itu tidak di sengajakan..Shakirah dah nagis dah masa tu..Dengan jari dia yang berdarah..Aku teng0k pun naik seriau...Really cakap, jari dia terkontang kanteng nak putus sikit lagi jer...

Masing-masing serbu bilik guru nak citer hal yang berlaku..
Cikgu tanpa berlengah membawa Shakirah ke hospital..Pastu, aku tak tau ape yang terjadi..Hehehe..Shakirah di beri cuti sebulan k0t kalo tak silap aku..Aku ade laa bg hadiah kat dia..Aku suruh kawan aku, Aisyah t0long kirim kat dia..Seingat aku hadiah yang aku bagi plastersin, dan pensil..Hahaha..
Lawak tak time tu...









No comments:

Post a Comment