26 November, 2011

# KAWAN AKU KAWIN #




Hari ni kawan skolah Dila kawin..Nama dye Qurratu' Ain..
Kebetulan picture kat atas ni dua dua nama lebih kurang nak sama..Hehehe..Tudung putih tu laa Qurratu' Ain a.k.a Ratu..S0rang lagi bertudung biru tu Quryatul Ain..Urmmm..
Ratu ni orang nyer kecik jew..Kecik bukan sebarang kecik tau..Blom teng0k dye drive lagi..Terangkat tayar keta..Itulah pengalaman ngeri yang Dila pernah lalui bersama Farah & Shikin ketika menaiki kereta Ratu..Drift giler-giler punyer..Tak0t..sbl0m naik kena mengucap siap-siap laa..




Meh sini kite teng0k yang mana satu Ratu...
II
V


BAJU OREN TU LAAA RATU....







Dila memang beria-ria nak pergi majlis kawin dye..
Hadiah siap beli pada mlm jumaat hari tu..Baju dan tudung siap di ir0n..Completed..!! 



 Pada mulanya memang dah rancang nak p lepas balik keja..Tp abg Dila guna keta..Dye janji nak balik awal, tp tak.Dye tipu Dila..Sampai hati k0 buat aku macam ni..Sampai jer umah Dila teng0k keta xde, so ape lg terus k0l dye..


Tp dye ade kat Serdang, may b lambat balik..Urmmmm..menangis Dila di buatnyer..Urrgggghhhh meraung-raung Dila se0rang diri..Siap marah-marah dye lagi..Padan muka k0..Aku nak pinjam harta benda k0, k0 tipu aku kan..K,fine..Skrang segala harta benda aku k0 jangan gune,..Nak beli sendiri ok..Meradang Dila d buatnyer..Hangin satu badan..Sakit hati aku..!!!Alangkah hancur hati aku bila orang buat macam ni kat aku..

KAD JEMPUTAN KAWIN PADA 26/11/2011 (SABTU)


Member Dila penat2 pos kad kenduri, semata-mata nak ajak member-member meraikan majlis dye..Dila rasa bersalah sangat dengan Ratu..Mungkin tak de rezeki Dila nak jumpe si Ratu ni k0t...


Lepas maghrib, abg Dila pun sampai rumah..Dye tanye Dila, p tak kenduri kawin kawan..Sepatah haram Dila tak cakap dengan dye..Bengang punyer pasal..Dila buat b0do jew..Dye cakap, dengan patung k0t..?? Dila geraammm sangat-sangat..Dila jenis panazzz baran..S0, Dila tak mau amek port sal dye lagi..K0 buat hal k0, aku buat hal aku..Aku b0leh maafkan k0, tapi aku tak b0leh lupa apa yang k0 buat kat aku..


Really Dila cakap, aku terkilan dengan perbuatan k0..Sedih sangat-sangat..Masuk bilik layan fesbuk lagi bagusss..Then, may b dye rasa serba salah k0t, dye nak teman Dila p umah kawan..Dila pekak kan telinga buat d0n't kn0w..S0, sekarang puas ati k0..!!! 





*P/S :-
- Sori Ratu, Dila tak dapat pergi rumah k0..Aku ucapkan Tahniah dan selamat   pengantin baru...












1 comment: