16 October, 2011

♥ AKU DAN KAMO ♥


Kehadapan insan yg pernah melukan hati aku..Aku terkilan dgn perbuatan ko terhadap aku..Ko ingat aku ni spesis ape?? Spesis tade perasaan ka..Ummmm...Terungkai sudah persoalan yg berada di minda aku selama ini..Ko ingat ko jauh dr aku, aku tak tau ape yg ko buat..Npe ko sanggup tipu aku..Ko ckp dlm perhubungan kena jujur, tp sebaliknya ko buat kt aku..Aku akui aku sangat sedih dengan permainan hidup..Aku nangis dlmm hati jew..Urrrgggghhhhh...Ko ingat ko hnsme,ko chantek, ko boleh tipu org..Walaupun ko ada aset tp belum tentu menjamin kebahagiaan ko..Skrg ni ko sakit hatikan org, nt ko terima cash apa yg aku rasa..P mai p mai, tang tu jugak..Aku bersyukur sgt2 sbb Tuhan dh bg petunjuk kt aku..Ko boleh memperbodohkan aku, tp aku tak mudah p perbodohkan..Aku cari ko sampai lobang cacing..Akhirnya, aku dpt jawapan yg agak meragukan..Aku was2 sama ada nk tuduh ko, atau mempercayai ko..Aku boleh maafkan perbuatan ko, tp aku tak mudah nk lupakan apa yg ko buat kt aku..Aku sedih tahap cipan..Ko tau cipan tu ape?? Cipan tu ko laaaa...Meluat3...Gegeeeeehhhhhh...


*Perhatian : -
Utk sape2 yang terasa, Sori k..Dila tak berniat nak ckp kat sape2 pun..Just luahkan ape yang Dila rasa..Sekian, Terima Kasih =)

No comments:

Post a Comment